loader image

Équipe éducative

Quapropter a natura mihi videtur potius quam ab indigentia orta amicitia, applicatione magis animi cum quodam sensu amandi quam cogitatione quantum illa res utilitatis esset habitura. Quod quidem quale sit, etiam in bestiis quibusdam animadverti potest, quae ex se natos ita amant ad quoddam tempus et ab eis ita amantur ut facile earum sensus appareat. Quod in homine multo est evidentius, primum ex ea caritate quae est inter natos et parentes, quae dirimi nisi detestabili scelere non potest; deinde cum similis sensus exstitit amoris, si aliquem nacti sumus cuius cum moribus et natura congruamus, quod in eo quasi lumen aliquod probitatis et virtutis perspicere videamur.

A créer…

Inscriptions

Toutes les informations concernant les inscriptions à l’école Notre Dame de Toutes-Aides

Les enseignantes

Cycle III
CE2 / CM1

portrait-femme

Florence BIHEL

Chef d'Établissement

Cycle I
TPS / PS / MS / GS

portrait-femme

Virginie AUDUREAU

Professeur des Écoles

Cycle I
PS / MS / GS

portrait-femme

Amélie ALLENOU

Professeur des Écoles

Cycle II
CP / CE1

portrait-femme

Laurence LOUIS

Professeur des Écoles

Cycle II
CE1 / CE2

portrait-femme

Lydie NUYTS

Professeur des Écoles

Cycle III
CM1 / CM2

portrait-femme

Perrine BERTHOME

Professeur des Écoles

Réseau d'aide
Intervient auprès des élèves en difficulté

portrait-femme

Laetitia MARCHAND

Enseignante Spécialisée

MDPH

portrait-femme

Isabelle BIBARD

Enseignante Référente

Les ASEM & Le PNE

Agents Spécialisés des Écoles Maternelles & Personnel Non Enseignant

Agent Spécialisé des Écoles Maternelles
TPS / PS / MS / GS
Accueil périscolaire (matin)
Entretien des locaux

portrait-femme

Déborah VASSEUR

ASEM

Agent Spécialisé des Écoles Maternelles
PS / MS / GS

portrait-femme

Martine LEVRAUD

ASEM

Responsable restauration
Accueil périscolaire (après-midi)

portrait-femme

Stéphanie GAILLARD

PNE

Formations effectuées

Chaque année, l’équipe éducative a à cœur de se former dans des domaines très variés mais qui placent toujours l’enfant au cœur de ses préoccupations (pratiques pédagogiques, communication non violentes…).

felis efficitur. Phasellus adipiscing neque. Sed velit, vulputate, ut at